, Co kupić? Czystość Robot sprzątający Akcja partnerska

Wybieramy odkurzacz automatyczny

Odkurzacz automatyczny co kupic

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

21 odpowiedzi na “Wybieramy odkurzacz automatyczny”

  1. olasfon pisze:

    odkurzacze to chyba tylko z teesy, wiem co mówię, kupiłem ojcu i od razu był zadowolony 😉

  2. anetcia pisze:

    Również polecam smart vac. Spoko cena. ja swojego kupiłam za ok.250 zł i jestem zadowolona. Nie sądziłam że można kupić taki sprzęt w takich fajnych cenach 🙂

  3. ejuice pisze:

    Smart vac jest na prawdę w porządku modelem. Dodam że to jest mój pierwszy sprzęt takiego typu i sprawuje się super. Prędko nie wymienie.

  4. bankrol pisze:

    Też miałem smart vaca i uważam że to bardzo udany produkt. Na pewno jest fajny na pierwszy raz z tego typu sprzętem

  5. Uwogin pisze:

    odkurzacze pobieram zawsze z teesy, mają tam najlepsze produkty miałem już 2 i nadal 2 trzymają.

  6. Konrad pisze:

    Czas pracy na jednym ładowaniu postawiłbym na pierwszym miejscu aspektów, na które warto zwrócić uwagę podczas wyboru odkurzacza. Według mnie, powinien cechować się bardzo długim czasem pracy, ponieważ ma on wesprzeć nasze działania. Właśnie tym kierowałem się przy wyborze i finalnie padło na odkurzacz Ecovacs. Długa praca nie sprawia mu problemu, a ja za to mam zawsze czyste podłogi

  7. palenozor pisze:

    Zobaczcie sobie na model smart vac. poczytajcie coś o nim. Ja takiego mam i mi w zupełności starcza.

  8. ologin pisze:

    ale który jest najlepszy? Ja chce robota, a mają jednego i zastanawiam sie czy w ogóle taki robot wystarczy, jak mam progi.

    • Joad pisze:

      Też chciałabym robota i zastanawiam się czy ten ich będzie ok? W sumie ciężko spotkać tak taniego robota ale może na co dzień się nada? Ktoś ma?

  9. chrisssa pisze:

    aktualnie jaki masz? bo ja szukam sobie jakiegos pionowego i nie wiem co brac ;/

  10. Malinka pisze:

    To była ciężka decyzja, ale zdecydowałam się na roombę e5. Czyści bardzo dobrze, zbiera kurz z podłóg, wjeżdża w trudne dostępne miejsca. Ma szczotkę boczną, dzięki niej przy krawędziach ściany zbiera zabrudzenia.

  11. Artur pisze:

    A Neato?
    Jak widać artykuł mocno sponsorowany.
    Firma na „R” oprócz bardzo dobrej reklamy nie jest jednak liderem rynku.
    4 lata korzystałem z Samsunga, teraz gdy padł a naprawa była nieopłacalna zmieniłem na Neato D7. Przed zakupem radzę przejrzeć YT jest ta naprawdę duuuuużo materiałów :-).

  12. ewik pisze:

    a te Smart Vac marki Teesa? Ktoś miał do czynienia.

  13. Dorota pisze:

    Kusi mnie ten za 744zł z media expert bo mój pies teraz linieje i wszędzie są jego włosy już nie mam siły biegać z odkurzaczem.

Dodaj komentarz


reklamaml