, Promocje

Genialny Roborock S7 Pro Ultra w dobrej promocji!

Roborock S7 Pro Ultra / fot. techManiaK.pl

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

23 odpowiedzi na “Genialny Roborock S7 Pro Ultra w dobrej promocji!”

  1. Skaarj5 pisze:

    Mój s7 pro ultra podziałał miesiąc i leci na gwarancję…

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      A co padło?

      • Skaarj5 pisze:

        Po powrocie do bazy nie działa automatyczne opróżnianie. Uzeralem się ze sklepem niemal miesiąc czasu aż w końcu kazali odesłać. Ogólnie sprzęt fajny ale ta awaria po tak krótkim czasie trochę mnie zraża do marki roborock.

  2. Szymon Kulikowski pisze:

    Witam,
    Jestem zainteresowany zakupem roborocka, ale mam wątpliwości, czy jest to faktycznie najlepszy sprzęt w tym przedziale (3500-4500zł) zarówno jeśli chodzi o możliwości odkurzania, mopowania, tworzenia map i niezawodności. Czy może lepiej kupić roombę albo jeszcze coś innego?
    Drugie pytanie to czy orientuje się Pan czy geekbuying oferuje raty 0% przy zakupie? Czekam na odpowiedź od nich, ale nikt się nie odzywa, a na stronie nie ma żadnych informacji.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Jak Pan znajdzie Roombę, która oferuje choć 50% możliwości tego robota to proszę dać znać – wtedy będzie można prowadzić takie rozważania 🙂
      W geekbuying.pl ostatnio nikt nie odzywa – na nasze maile również nie odpisują 🙁

      • Szymon Kulikowski pisze:

        Nazwa roomby była tu rzucona „na rybkę”. Rozważę każdą możliwą markę i model. Choć z moich dociekań zauważyłem, że za taką cenę z taką stacją to raczej nie ma nic.

        Co do geekbuying to czy w takim razie bezpieczne są tam zakupy, skoro nikt nie odpisuje na maile? Może bezpieczniej na allegro, choć tam ceny sięgają 4800zł

        • Krzysztof Kulikowski pisze:

          Takie sprzęty nie są mocno awaryjne, to poziom pralek i zmywarek, więc kilka lat powinny działać bez awarii, byle wymieniać szczotki, filtry, dbać i czyścić, zwłaszcza stację. Wiele elementów jest plug&play, więc jak coś się zepsuje, zamawiamy na AliExpress i sami wymieniamy za grosze. Z pełną 2 letnią gwarancją zostają tylko normalne sklepy, na allegro często jest gorzej niż u Chińczyka – firmy działają parę miesięcy, zamykają się i pojawiają nowe – zero odpowiedzialności.

  3. Agnieszka pisze:

    Witam
    Jaki robot mopujaco- odkurzający poleca Pan do białej podłogi z żywicy?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Nie miałem nigdy okazji testować robotów na podłodze z żywicy (wysoki połysk), więc nie wiem jak zachowują się w takich warunkach – obawiam się smug.

  4. Marta pisze:

    Panie Krzysztofie z faktury nie wynika że cena podana na stronie sklepu zawiera VAT (!??). Ponawiam pytanie -kto jest płatnikiem podatku VAT przy zakupie na Geekbuying.pl? Czy ktos jeszcze z forumowiczów dostal taka dziwna fakture?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      To pytanie powinna Pani zadać do sklepu – sam kupowałem u nich kilka razy i dostawałem normalną fakturę imienną.

  5. Marta pisze:

    Kto placi Vat przy zakupie z tej strony? Zamowilam robota i przyszla mi jakas dziwna faktura z Hong Kongu z informacja o odwrotnym obciazeniu….(?!) Jesli zaplata VAT jest po mojej stronie to zakup przez ta firme jest calkowicie nieoplacalny

  6. Kiler51 pisze:

    Jak z ewentualną reklamacja na awarie robota. Czy są punkty serwisowe w Polsce?
    Bo składanie reklamacji/ awarii robota przez sklep to wydłużanie czadu na naprawę, a w zamian co ? Burdel w domu i szczotka oraz mop ręczny w ręce i zasuwać za robota?????(

  7. losino2 pisze:

    Jeśli odważę się go kupić przez tę stronę, to jak postępować w przypadku ewentualnej reklamacji? Ktoś wie?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Normalnie zgłasza ją Pan do sklepu i dalej pokierują Pana co zrobić. Oczywiście nie są to warunki jak w naszym sklepie, gdzie można pójść do punktu stacjonarnego, ale nie jest to też tak źle jak w chińskich sklepach.

  8. Mikołaj pisze:

    Sorry, ale to kompletne brednie, uzytkuje s5max i s7, ktory kompletnie nie daje rady, a dokladniej zderzak przedni. Czesci zamówione, powoli zaczyna mnie denerwować ta firma. Panie krzysztofie, radzilbym niedoszukiwac sie bredni u innych, bo co, bo mają inne zdanie niż pan? To szczyt buractwa…

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Buractwem to jest ocenianie całej marki po własnym, jednostkowym przypadku… Ciekawe, S5 Max i S7 takie złe, a jakoś powszechnie pierwszy był przez długi okres czasu uznawany za najlepszą opcję w budżetowej półce wraz z Viomi V3, a S7 to pierwszy robot w normalnych pieniądzach z sensownym mopowaniem – cholernie popularny i zbiera praktycznie same pozytywne opinie.

  9. Marcin pisze:

    A oto moja historia: od 2 tygodni myślałem o robocie ze stacją. Oglądałem kilka testów itd. Google zrobiło co swoje i dało mi do przeczytania w piątek Twój artykuł. Nawet nie znałem geekbuying. A dziś zapłaciłem 4300 i czekam na sprzęt. Zastanawiam się tylko, czy dobrze zrobiłem i czy nie zostanę oszukany… Czy Wy macie jakieś doświadczenie z tym sprzedawcą?

    • JJ pisze:

      Kupiłem przez tą stronę S7 w cenie przedpremierowej. Tez myślałem że kupiłem kota w worku ale przyszedł zgodnie z zapowiedzią i na tamten czas (ok. 1,5 roku temu) to była najtańsza oferta. Działa do dzis bez zarzutu.

  10. Jony pisze:

    Szkoda ze nie mowicie prawdy o tak wspanialym robocie tak samo producent mam tego robota i po 3 miesiacach sie zepsuł poszedl na serwis okazalo sie ze silnik sie zatarl od serwisu dostalem kartke ze ten robot tak wspanialy nie moze sprzatac w trybie turbi i max one sa tylko do dywanow producent czy sprzedawcy o tym nie mowia wiec poco sa te tryby beznadziejne dziadostwo od xiaiomi nie polecam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


reklamaml