REKLAMA TP
, Promocje

Genialny Roborock S7 Pro Ultra w dobrej promocji!

Roborock S7 Pro Ultra / fot. techManiaK.pl

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

33 odpowiedzi na “Genialny Roborock S7 Pro Ultra w dobrej promocji!”

  1. Monika pisze:

    Udało mi się kupić jeszcze taniej 😀 3584 PLN.
    Polecam zakup na geekbuying (aktualnie cena jak w artykule) z kodem mojdom6 (6% rabatu – po jego zastosowaniu wychodzi 3702 PLN do zapłaty) i od razu przez wtyczkę picodi (dodatkowe do 4,8% zwrotu – mi wyszło niecałe 120 PLN zwrotu z kwoty po zastosowanym rabacie).

  2. Slal0m pisze:

    A czy jest różnica między geek.. com, a pl ? Podczas ewentualnych reklamacji czy innych spraw ?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Mimo nazwy to różne ekipy i sklepy, nie miałem problemów ani w jednym, ani w drugim, choć kontakt my jako agdmaniak mamy lepszy z .pl – wypożyczają nam sporo urządzeń na testy 🙂

      • Slal0m pisze:

        Okej dzięki 😉 .. bo chce kupić właśnie roborocka s7 pro .. i na geek..com wychodzi taniej + szybsza dostawa .. gdyż na pl przewidziana wysyłka dopiero od 22 kwietnia bodajże … tylko obawiam się jedynie jakby produkt okazał się np wadliwy.. roznie to bywa

        • Krzysztof Kulikowski pisze:

          Ryzyko jakieś zawsze jest… zwłaszcza u Chińczyka, ale problemy trafiają się bardzo rzadko.

  3. Jacek pisze:

    Kupilem robocika yedi z funkcja mopa obrotowego ktorego to sam jeszcze sobie przeplukuje. Tylko 18h nalotu i dalem za niego cale 250 euro….. Kto by 4k wydawal jak yrafil sie rozsadny deal ?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      To nie są sprzęty porównywalne – testowałem yeedi mop station i ilość wad nieco przyćmiewa zdolność do mopwania. Pierwsza i podstawowa to brak lidaru, niedopracowany algorytm, gubienie się w przestrzeni, niedokładne trasy sprzątania i wiele, wiele innych. Część zlikwidowali w ubiegłorocznych aktualizacjach, ale nadal nie jest to sprzęt, który można porównywać nawet z Roidmi EVA, czy Redroad G10, choć większość problemów to soft, który można udoskonalić aktualizacjami.

  4. Kinga pisze:

    Rozważam zakup tego modelu czy myślicie że w związku z premierą s8 cena może jeszcze spaść?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Raczej nie wiele jeśli wcale – to są modele z różnych półek cenowych i prędzej spodziewam się obniżki na S7 MaxV Ultra, którego bezpośrednim następcą jest S8 Pro Ultra – nazewnictwo może być delikatnie mylące.

  5. Skaarj5 pisze:

    Mój s7 pro ultra podziałał miesiąc i leci na gwarancję…

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      A co padło?

      • Skaarj5 pisze:

        Po powrocie do bazy nie działa automatyczne opróżnianie. Uzeralem się ze sklepem niemal miesiąc czasu aż w końcu kazali odesłać. Ogólnie sprzęt fajny ale ta awaria po tak krótkim czasie trochę mnie zraża do marki roborock.

  6. Szymon Kulikowski pisze:

    Witam,
    Jestem zainteresowany zakupem roborocka, ale mam wątpliwości, czy jest to faktycznie najlepszy sprzęt w tym przedziale (3500-4500zł) zarówno jeśli chodzi o możliwości odkurzania, mopowania, tworzenia map i niezawodności. Czy może lepiej kupić roombę albo jeszcze coś innego?
    Drugie pytanie to czy orientuje się Pan czy geekbuying oferuje raty 0% przy zakupie? Czekam na odpowiedź od nich, ale nikt się nie odzywa, a na stronie nie ma żadnych informacji.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Jak Pan znajdzie Roombę, która oferuje choć 50% możliwości tego robota to proszę dać znać – wtedy będzie można prowadzić takie rozważania 🙂
      W geekbuying.pl ostatnio nikt nie odzywa – na nasze maile również nie odpisują 🙁

      • Szymon Kulikowski pisze:

        Nazwa roomby była tu rzucona „na rybkę”. Rozważę każdą możliwą markę i model. Choć z moich dociekań zauważyłem, że za taką cenę z taką stacją to raczej nie ma nic.

        Co do geekbuying to czy w takim razie bezpieczne są tam zakupy, skoro nikt nie odpisuje na maile? Może bezpieczniej na allegro, choć tam ceny sięgają 4800zł

        • Krzysztof Kulikowski pisze:

          Takie sprzęty nie są mocno awaryjne, to poziom pralek i zmywarek, więc kilka lat powinny działać bez awarii, byle wymieniać szczotki, filtry, dbać i czyścić, zwłaszcza stację. Wiele elementów jest plug&play, więc jak coś się zepsuje, zamawiamy na AliExpress i sami wymieniamy za grosze. Z pełną 2 letnią gwarancją zostają tylko normalne sklepy, na allegro często jest gorzej niż u Chińczyka – firmy działają parę miesięcy, zamykają się i pojawiają nowe – zero odpowiedzialności.

  7. Agnieszka pisze:

    Witam
    Jaki robot mopujaco- odkurzający poleca Pan do białej podłogi z żywicy?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Nie miałem nigdy okazji testować robotów na podłodze z żywicy (wysoki połysk), więc nie wiem jak zachowują się w takich warunkach – obawiam się smug.

  8. Marta pisze:

    Panie Krzysztofie z faktury nie wynika że cena podana na stronie sklepu zawiera VAT (!??). Ponawiam pytanie -kto jest płatnikiem podatku VAT przy zakupie na Geekbuying.pl? Czy ktos jeszcze z forumowiczów dostal taka dziwna fakture?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      To pytanie powinna Pani zadać do sklepu – sam kupowałem u nich kilka razy i dostawałem normalną fakturę imienną.

  9. Marta pisze:

    Kto placi Vat przy zakupie z tej strony? Zamowilam robota i przyszla mi jakas dziwna faktura z Hong Kongu z informacja o odwrotnym obciazeniu….(?!) Jesli zaplata VAT jest po mojej stronie to zakup przez ta firme jest calkowicie nieoplacalny

  10. Kiler51 pisze:

    Jak z ewentualną reklamacja na awarie robota. Czy są punkty serwisowe w Polsce?
    Bo składanie reklamacji/ awarii robota przez sklep to wydłużanie czadu na naprawę, a w zamian co ? Burdel w domu i szczotka oraz mop ręczny w ręce i zasuwać za robota?????(

  11. losino2 pisze:

    Jeśli odważę się go kupić przez tę stronę, to jak postępować w przypadku ewentualnej reklamacji? Ktoś wie?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Normalnie zgłasza ją Pan do sklepu i dalej pokierują Pana co zrobić. Oczywiście nie są to warunki jak w naszym sklepie, gdzie można pójść do punktu stacjonarnego, ale nie jest to też tak źle jak w chińskich sklepach.

  12. Mikołaj pisze:

    Sorry, ale to kompletne brednie, uzytkuje s5max i s7, ktory kompletnie nie daje rady, a dokladniej zderzak przedni. Czesci zamówione, powoli zaczyna mnie denerwować ta firma. Panie krzysztofie, radzilbym niedoszukiwac sie bredni u innych, bo co, bo mają inne zdanie niż pan? To szczyt buractwa…

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Buractwem to jest ocenianie całej marki po własnym, jednostkowym przypadku… Ciekawe, S5 Max i S7 takie złe, a jakoś powszechnie pierwszy był przez długi okres czasu uznawany za najlepszą opcję w budżetowej półce wraz z Viomi V3, a S7 to pierwszy robot w normalnych pieniądzach z sensownym mopowaniem – cholernie popularny i zbiera praktycznie same pozytywne opinie.

    • Janek pisze:

      Miałem s5max, a teraz mam s7 pro ultra . Uważam, że to moje jedne z lepszych zakupów sprzętu do domu.

  13. Marcin pisze:

    A oto moja historia: od 2 tygodni myślałem o robocie ze stacją. Oglądałem kilka testów itd. Google zrobiło co swoje i dało mi do przeczytania w piątek Twój artykuł. Nawet nie znałem geekbuying. A dziś zapłaciłem 4300 i czekam na sprzęt. Zastanawiam się tylko, czy dobrze zrobiłem i czy nie zostanę oszukany… Czy Wy macie jakieś doświadczenie z tym sprzedawcą?

    • JJ pisze:

      Kupiłem przez tą stronę S7 w cenie przedpremierowej. Tez myślałem że kupiłem kota w worku ale przyszedł zgodnie z zapowiedzią i na tamten czas (ok. 1,5 roku temu) to była najtańsza oferta. Działa do dzis bez zarzutu.

  14. Jony pisze:

    Szkoda ze nie mowicie prawdy o tak wspanialym robocie tak samo producent mam tego robota i po 3 miesiacach sie zepsuł poszedl na serwis okazalo sie ze silnik sie zatarl od serwisu dostalem kartke ze ten robot tak wspanialy nie moze sprzatac w trybie turbi i max one sa tylko do dywanow producent czy sprzedawcy o tym nie mowia wiec poco sa te tryby beznadziejne dziadostwo od xiaiomi nie polecam

Pozostaw odpowiedź Szymon Kulikowski Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


reklamaml