, Informacje z rynku Poradniki

Reklamacje sprzętu AGD – co powinieneś o nich wiedzieć?

fot. Ars Electronica, Flickr.com

fot. Ars Electronica, Flickr.com


Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

7 odpowiedzi na “Reklamacje sprzętu AGD – co powinieneś o nich wiedzieć?”

  1. Szyoberg pisze:

    Kupiłam czajnik elektryczny w Niemczech niestety uszkodził się mam paragon czy tylko w Niemczech mogę zglosic reklamacje

  2. Kazimiera Klimczak pisze:

    Jak zachować się w sytuacji ,gdy usterka lodówki zgłoszona została do producenta „Amica” zgodnie z kartą gwarancyjną.Serwisant odwiedzał lodówkę kilkakrotnie na każde wezwanie po czym przysłał pismo,że reklamacja jest zakończona ponieważ wszystko jest w porządku w/g parametrów.Jest to lodówka bez szronowa. Aktualnie lodówka t.j.zamrażalnik jest zaszroniony w środku produkty zaśnieżone.Śnieg w okół drzwi zamrażarki i w zamrażarce. Zgłosiłam ponownie. Co robić?

  3. dorka pisze:

    A, czy trzecia naprawa zmywarki kwalifikuje się do zwrotu gotówki za sprzęt? Mamy zmywarkę z 5cio letnia gwarancją i co roku jest naprawiana .

  4. cracken pisze:

    Ok. Dziękuję.

  5. cracken pisze:

    A czy złamany uchwyt drzwiczek do chłodziarki w lodówce??? A jako że uchwyt nie jest wymienną częścią trzeba zakupić drzwiczki całe,które kosztuje połowę co lodówka czyli 300 zł.

    • Marcepan pisze:

      Jeżeli uchwyt nie był uszkodzony przed rozpoczęciem użytkowania, to raczej nie przejdzie. Można próbować, ale sklep pewnie odrzuci reklamację z adnotacją, że „niewłaściwe korzystanie z urządzenia”.

  6. hasztag pisze:

    Bardzo ciekawy i rzetelny artykuł. Właśnie remontuję mieszkanie i planuję zakup kilku różnych sprzętów AGD i już wiem na co zwracać uwagę. Dzięki!

Dodaj komentarz


reklama