Z początkiem października marka Dreame zapowiedziała aż 15 nowych linii produktowych. Po tym co zaprezentowano na wrześniowych targach IFA w Berlinie, można było się tego spodziewać.
Ilość nowości Dreame na IFA 2025 była tak duża, że musiałem podzielić je na dwa osobne artykuły – jeden dla dużego AGD i drugi, zbierający premiery małego AGD.
Nie do końca było wiadomo, co z tego wszystkiego trafi na polski rynek, ale dzięki nowej informacji prasowej mamy pewność, że już niedługo zobaczymy w naszych sklepach większość premierowych sprzętów.
Jeden system, by wszystkim zarządzać
Strategia Dreame zakłada stworzenie kompleksowego ekosystemu, w którym inteligentne urządzenia współpracują ze sobą – od salonu, przez kuchnię, po ogród. Co ważne, wszystkie nowe linie produktowe będzie spinać jedna aplikacja tworząca spójny ekosystem.
Marka chwali się, że do projektowania nowych funkcjonalności angażuje użytkowników, którzy poprzez głosowanie i dialog mają realny wpływ na końcowy kształt produktów.
I tak już niedługo będzie można kupić wybrane lodówki Dreame z chłodzeniem AI, redukcją strat wody i składników odżywczych, ale bez zbędnych bajerów, jak wbudowane tablety czy wewnętrzne kamerki.
Kolejne sprzęty bazują na nowym silniku cyfrowym z rekordowymi 200 tysiącami obrotów na minutę. Napędza on odkurzacze, suszarki do włosów, systemy chłodzenia czy urządzenia kuchenne, zapewniając najlepszą wydajność.
Robotyczne ramię znajdziemy już nie tylko w robocie sprzątającym, ale też w klimatyzacji ściennej czy robocie koszącym, który będzie miał zdolność do przenoszenia przedmiotów, a nawet usuwania chwastów.
Od małej firmy do 12 tysięcy pracowników na całym świecie
Dreame podkreśla też, jaką przemianę firma przeszła w ciągu ostatnich kilku lat – od małej marki, jakich dziesiątki próbowały przebić się globalnie, do lidera rynku robotów sprzątających zatrudniających 12 tysięcy pracowników na całym świecie, z czego 1000 pracuje nad projektem Dreame Auto – dwóch marek samochodów elektrycznych.
Dreame działa w ponad 100 krajach i w ponad 6000 punktach sprzedaży stacjonarnej. Wyniki finansowe firmy pokazują, że obrana strategia jest prawidłowa – przychody z pierwszej połowy 2025 już przekroczyły wynik z całego 2024 roku.
Poza polskimi premierami 15 nowych linii produktowych warto obserwować działania firmy w branży motoryzacyjnej i gsm – w przyszłości mamy zobaczyć nie tylko całą gamę aut Dreame Auto i Star Auto, ale też smartfony Dreame Space.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.










Dodaj komentarz