Podczas gdy premiera Spectre o przygodach Agenta 007 miała miejsce kilka dni temu, producenci ruszają z reklamą produktów kojarzonych głównie z męskością, stanowczością i elegancją, nawiązując tym samym do James Bonda.
Rozpoczynająca się 1 października 2015r. kampania marki Gillette – Bond Moments została zainspirowana postacią twórcy i autora Jamesa Bonda, Iana Fleminga, którego dobitny i poetycki język stanowi grunt dla koncepcji kampanii. Jego wypowiedzi, opisujące niepowtarzalne Bond Moments, towarzyszą kampanii promocyjnej w telewizji, w prasie, internecie oraz w sklepach stacjonarnych. Kampania startuje wraz z emisją telewizyjnego spotu reklamowego łączącego precyzję produktów Gillette z charakterystycznym światem akcji, znanym z filmów o Jamesie Bondzie.
Marka Gillette zawiązała współpracę z Janie Temime, nagrodzoną projektantką kostiumów do filmów SKYFALL i SPECTRE, by doradzić każdemu mężczyźnie jak uzyskać nienaganny wygląd i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia jego własnych Bond Moments.
„Zupełnie jak Bond, mężczyźni wyglądają i czują się najlepiej, kiedy są odpowiednio przygotowani na każdą sytuację” – powiedział John Mang, globalny wiceprezes Gillette – „Podejmując współpracę ze SPECTRE, Jany Temime i The Fleming Estate, marka Gillette promuje precyzyjne narzędzia, umiejętności oraz sztukę przygotowania, których potrzebują mężczyźni, aby móc stawić czoła codziennym “chwilom Bonda”.
Aby uczcić współpracę, specjalne opakowanie podarunkowe SPECTRE zawierające maszynki Gillette Fusion ProGlide z innowacyjną technologią FlexBall będą dostępne w sklepach od początku listopada 2015r. Jest to idealny prezent dla mężczyzn, który uczyni golenie niepowtarzalnie precyzyjnym.
Rozumiem fascynację fanów serii, kiedy to kupują gadżet, a w tym przypadku przedmiot codziennego użytku, cieszą się jak małe dzieci. Gillette przygotował dla Was specjalną stronę . Być może w przypadku innych produktów postarano by się o większe zmiany, mniej subtelne jak w przypadku pakietu Gillette, który oferuje nam w zasadzie ten sam produkt w ładniejszym opakowaniu i ciekawą reklamą na deser.
Skuszeni? Ja chyba odpuszczę. Ale może Cię zainteresować nasz artykuł:
Źródło: Informacje Prasowe, Gillette
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Pierwszego maja wystartowała nowa pula promocji w dużych sieciach handlowych w tym na ekspresy automatyczne.…
W terminie od 22 kwietnia do 22 lipca 2024 możesz kupić odkurzacz pionowy marki Miele…
Marka Dreame to czołowy producent robotów sprzątających. Po sukcesach sprzedażowych serii L10s i L20 przyszła…
Samsung ponownie otwiera Cook Story: połączenie salonu pokazowego z warsztatami pokazującymi możliwości AGD koreańskiego producenta.…
Testujemy Roborock Qrevo MaxV, czyli jeden z najciekawszych robotów sprzątających na polskim rynku. Co potrafi…
W RTV Euro AGD wystartowała kolejna promocja na roboty Worx Landroid. Za 1 zł zgarnąć…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies