Electrolux wprowadził właśnie nowe logo, będące odpowiedzią na dynamiczne zmiany zachodzące na rynku oraz w firmie. Odświeżony wizerunek ma wesprzeć budowanie rozpoznawalności marki poprzez pozytywne i emocjonalne angażowanie konsumentów.
Nowa identyfikacja wizualna charakteryzuje się nowoczesnym i eleganckim wyglądem. Z logo został usunięty tagline „Thinking of you”, zaakcentowano natomiast jeden z naszych największych atutów marki – jej powszechnie rozpoznawalny symbol, stosowany od 1962 roku. Podkreśla on bogatą historię firmy i jej wieloletnie doświadczenie w tworzeniu wysokiej jakości urządzeń.
Zmianie uległ także rodzaj czcionki oraz stosowana kolorystyka. Oba te elementy są bardziej dynamiczne i wpisują się w panujące obecnie trendy. Dzięki zastosowanym zabiegom, logo jest bardziej czytelne i przejrzyste.
Źródło: Electrolux, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W terminie od 22 kwietnia do 22 lipca 2024 możesz kupić odkurzacz pionowy marki Miele…
Marka Dreame to czołowy producent robotów sprzątających. Po sukcesach sprzedażowych serii L10s i L20 przyszła…
Samsung ponownie otwiera Cook Story: połączenie salonu pokazowego z warsztatami pokazującymi możliwości AGD koreańskiego producenta.…
Testujemy Roborock Qrevo MaxV, czyli jeden z najciekawszych robotów sprzątających na polskim rynku. Co potrafi…
W RTV Euro AGD wystartowała kolejna promocja na roboty Worx Landroid. Za 1 zł zgarnąć…
Długoterminowe prognozy pogody zapowiadają upalne lato, więc to najlepszy czas, aby pomyśleć o instalacji klimatyzacji…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
Cóż, w artykule jest nieźle dorobiona filozofia do drobnych zmian. W sumie nowe logo jest lepsze. Jak dla mnie to zasługa przede wszystkim koloru.