środa, 24 lipca 2019, Szymon Marcjanek

Czy warto kupić odkurzacz VIOMI Robot Vacuum V2? (recenzja)

VIOMI Robot Vacuum V2 14
VIOMI Robot Vacuum V2 / fot. techManiaK.pl

0 odpowiedzi na “VIOMI Robot Vacuum V2 14”

  1. AnnaEm pisze:

    fajnie wygląda, ale jak będzie z awaryjnością? mam bardzo złe doświadczenia z xiaomi :/

  2. Patryk pisze:

    Dzięki za odp
    Napisałem do serwisu ponownie
    Zobaczymy czy pomoże
    Dam znać

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Dzisiaj pojawiła się aktualizacja firmware dla robota – sprawdź koniecznie, czy na nowym oprogramowaniu problem nadal występuje.

  3. Patryk pisze:

    Dzięki za odp ale nie pomogła ;(
    Zapomniałem sieć odkurzacza połączyłem się ze swoim wifi
    Zainicjowałem połączenie
    Znalazło sieć odkurzacza
    Zaczęło szukać dochodzi do 100%
    Przekroczono czas 😢
    Chłopacy z serwisu – brak reakcji na moja wiadomość
    Coś mam pecha do viomi mi 2
    Może jeszcze jakaś podpowiedz ?
    Pozdrawiam
    Patryk

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Jak serwis nadal nie odpowiedział to wyślij ponaglenie – pewnie pierwsza wiadomość im uciekła przez weekend. Lepszych pomysłów niestety nie mam. 🙁

  4. Patryk pisze:

    Dziękuje za odpowiedz
    Łącze się z wifi odkurzacza i odpala się szukanie dochodzi do 100% i jest komunikat przekroczono limit czasu i można tylko ponownie zaczac szukanie
    W trakcie szukania telefon przerzuca się na LTE – tak powinno być ?
    Pozdrawiam

  5. Patryk pisze:

    Dziękuje za szybka odpowiedz
    Twoje wskazówki niestety nie pomogły
    Napisałem do serwisu i czekam na info
    Dziwi mnie tylko jedna rzecz
    Łącze się z wifi odkurzacza zaczynam skanowanie a telefon przełącza się na LTE bo nie ma internetu
    Tak powinno być ?
    Pozdrawiam
    Patryk

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Nie możesz mieć internetu, jak jesteś podłączony do WiFi odkurzacza. 🙂
      Odłącz się od WiFi odkurzacza, zapomnij sieć (w ustawieniach telefonu), zresetuj WiFi odkurzacza, podłącz się do swojego routera, i wtedy raz jeszcze zainicjuj całą operację od początku.

  6. Patryk pisze:

    Witam,
    Właśnie zakupiłem viomi V2 i mam problem z połączeniem z aplikacja mi home
    Wifi z którym trzeba się za pierwszym razem połączyć nie ma dostępu do internetu
    Czy jest to właśnie ten problem który opisaliście wyżej ?
    Będę wdzięczny za odp
    Pozdrawiam
    Patryk

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Nie, w opisanym w tekście problemie Mi Home nie wykrywa odkurzacza, i nie można w ogóle rozpocząć konfiguracji. U Ciebie jest inaczej. Na ogół, pierwszy raz podpinasz się do WiFi odkurzacza (więc nie możesz mieć dostępu do internetu), po czym nakazujesz połączenie na linii odkurzacz – router. I dopiero wtedy łączysz się ze swoją domową siecią. Spróbuj zresetować WiFi na odkurzaczu (przytrzymując przyciski, jak w instrukcji) zbliżyć odkurzacz do routera, i raz jeszcze zainicjować połączenie. Jak problem się powtórzy, od razu pisz do chłopaków z serwisu (www.facebook.com/viomitech/) – z mojego doświadczenia szybko reagują. 🙂

  7. marek pisze:

    ja preferuje jednak samemu odkurzacz dlatego ten Hoover ktory podaliscie bardziej mi odpowiada

Dodaj komentarz


reklama