wtorek, 8 marca 2016, Rafał Jeleń
Reklamacje sprzętu AGD – co powinieneś o nich wiedzieć?
0 odpowiedzi na “Reklamacje sprzętu AGD – co powinieneś o nich wiedzieć”
reklamaml
Bardzo ciekawy i rzetelny artykuł. Właśnie remontuję mieszkanie i planuję zakup kilku różnych sprzętów AGD i już wiem na co zwracać uwagę. Dzięki!
A czy złamany uchwyt drzwiczek do chłodziarki w lodówce??? A jako że uchwyt nie jest wymienną częścią trzeba zakupić drzwiczki całe,które kosztuje połowę co lodówka czyli 300 zł.
Jeżeli uchwyt nie był uszkodzony przed rozpoczęciem użytkowania, to raczej nie przejdzie. Można próbować, ale sklep pewnie odrzuci reklamację z adnotacją, że „niewłaściwe korzystanie z urządzenia”.
Ok. Dziękuję.
A, czy trzecia naprawa zmywarki kwalifikuje się do zwrotu gotówki za sprzęt? Mamy zmywarkę z 5cio letnia gwarancją i co roku jest naprawiana .
Jak zachować się w sytuacji ,gdy usterka lodówki zgłoszona została do producenta „Amica” zgodnie z kartą gwarancyjną.Serwisant odwiedzał lodówkę kilkakrotnie na każde wezwanie po czym przysłał pismo,że reklamacja jest zakończona ponieważ wszystko jest w porządku w/g parametrów.Jest to lodówka bez szronowa. Aktualnie lodówka t.j.zamrażalnik jest zaszroniony w środku produkty zaśnieżone.Śnieg w okół drzwi zamrażarki i w zamrażarce. Zgłosiłam ponownie. Co robić?
Kupiłam czajnik elektryczny w Niemczech niestety uszkodził się mam paragon czy tylko w Niemczech mogę zglosic reklamacje
Mam zapytanie lodówka zepsuta i wymiana na ta sama lub zwrot pieniędzy w sklepie Media Markt. Czy konsument musi dostarczyć zepsuty towar do sklepu na swój koszt