REKLAMA TP
środa, 23 stycznia 2013, Maciej

Inteligentne urządzenia LG – dom przyszłości staje się faktem

0 odpowiedzi na “LG Smart Home Service[20130107084505104]”

  1. qwerty pisze:

    LG i inteligencja błahaha!
    przyszłością jest technologia NFC aby lodówka sama sczytywała ważność, stan zapasów produktów w lodówce a nie głupi skan kodu kreskowego albo QR… LG jeszcze wiele brakuje.

  2. Maciej pisze:

    O lodówkach, które radzą sobie same też kiedyś pisaliśmy. I wydaje mi się, że to też były projekty/prototypy LG.

  3. Hybryda pisze:

    Rozwiązań sporo i przydatne. Ważne żeby sprzęt domowy mówił „co mu jest” a nie jakieś zgadywanie i dzwonienie po domorosłych serwisantów. Dzwoni się z konkretnym problemem i serwis LG szybko go rozwiąże 😉 Smart manager – też ciekawa sprawa. Nigdy więcej nadmiarów w lodówce.

  4. Kama pisze:

    Bardzo chciała bym mieć taki system w domu. Nawet już męczę męża od jakiegoś czasu, ale okazuje się, że takie systemy są jeszcze mało popularne i na dodatek bardzo drogie w Polsce :/ Może to się zmieni.

    • Maciej pisze:

      To się z pewnością zmieni – za kilka lat systemy tego typu powinny się cieszyć popularnością nawet w naszym kraju.

  5. romann pisze:

    bardzo mi się podoba ten system. Szczególnie ten dotyczący lodówki, fajnie by było ciągle do niej nie zaglądać i wiedzieć co się w niej znajduje i co z tego można zrobić, na pewno zaoszczędziło by to po pierwsze czas a po drugie pieniądze – mniej wyrzucanego jedzenia. Dodatkowe funkcje pralki możliwe do ściagnięcia – też fajny pomysł szczególnie dla osób mających małe dzieci


reklamaml